Impossible

Schysst dag -.- (nee) Trisst som faan...de ända som har vart bra i dag va att Sons of anarchy va på tv Thaha :p Resten av dagen så har jag bara softat gaalet och lyssnat på musik, som vanligt. De e kul för jag lyssnar alltid på musik, är typ beroende av de. Ibland känns det som att musiken har gjort mig till den jag är i dag. De e skumt men det betyder så mycke för mig. Det går inte en dag utan att jag sjunger eller lyssnar på musik Thaha ;) Det är typ som heligt för mig ;p // Lundiish 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla fiiiiiin låt!!! :o

2011-02-13 @ 03:41:14
Postat av: Lundiish

Thaha I know! ;)

2011-02-13 @ 21:28:23
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0