Hela dan varje dag.

Shooo!! dryg fredag, men va faan ;) Tess och farsan sitter och kollar på nån film, kollade me dom först men den va faan för trist asså ''/ Sons of anarchy börjar om mindre än en timme :D Thaha känns som att jag nämner den serien i typ alla mina senaste inlägg :s :p Thihi, hmm.... va faan ska man göra i morrn då?? dra till sollentuna och träffa Maria kanske, får se om jag kanske träffar Ellen som jag egentligen skulle träffa om hon inte måste ställa in, eller om jag kanske träffar min babe Tobbe Thaha mycke kanske :p // Lundiish

Thahaha jag satt och tänkte på hur jag har färgat och fixat håret de senaste åren (det här är inte allt men hittade inga fler bra bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0