03-sep-2010

Tjena Tjena!! sitter och softar i sängen me tuuuuung musik ;) Söndag i dag och måndag i morrn Thaha ironiskt va :p nä men...äah. Hmm de har vet en rätt schysst helg faktiskt, i fredags så vara jag ute me Debbie, zacke och några sen senare på kvällen träffade jag Tobbe sötnos, så vi va hemma hos mig kollade på idol och typ Thaha sov :p Sen i lördags så va jag me Debbie först sen träffade vi Ivan och drog hem till en av hans polare, men vi drog hem efter ett tag. Sen i dag...vaknade typ runt 14.00, satt kollade på tv sen kom pappa hem me thai mat till middag typ och aah nu sitter jag här Thehe :p // Lundiish


Bild brist kan man juh säga Thehe :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0